back landing@2x.png

וובינר: ניהול בגישת החוזקות !

כלים פרקטיים למנהלים שרוצים תוצאות!

 

הגיעה עונת המשובים אבל המנהלים שלכם כבר עברו שוב ושוב, את סדנת המשוב הקונבנציונלית?

רוצים לחדש למנהלים? ולתת להם כלי תקשורת איכותיים ופרקטיים שילוו אותם כל השנה? 

בוובינר חוויתי, המנהלים יקבלו כלים פרקטיים וחדשניים לתקשורת איכותית ומתן משוב בגישת החוזקות .

מאסתם בשיטת ה-"סנדוויץ"?

בנתיים, 4 עקרונות ניהוליים לתקשורת ומשוב אפקטיבי:

מדברים הצלחות!

 מה הסיבה?

כי למידה מהצלחות לא פחות חשובה מלמידה מכישלונת , כי אם הצלחנו זה אומר שעשינו משהו "נכון" ואפשר ללמוד, לשחזר ולשכפל את זה גם לפעם הבאה!

אין דרך אחת!

איך המנהלים הטובים בעולם מניעים את העובדים שלהם ונותנים משוב?

התשובה היא .. תלוי!

תלוי במה? במי העובד שעומד מולם? מה מאפיין אותי, מה חשוב לו? מה החוזקות שלו?

המנהלים הטובים בעולם מבינים קודם כל את זה, ועושים את ההתאמות הנדרשות!

חוזקות  רבותיי חוזקות!

בכל שיחת משוב שקפו לעובד את החוזקות שלו, כפי שאתם רואים בהתנהלות שלו מולכם, בצוות, עם לקוחות, עם קולגות, ביחס ליעדים. תמכו בדוגמאות קונקרטיות.
טיפ ניהולי: לכל אחד יש חוזקות!!! 

משוב כדיאלוג

משוב אפקטיבי הוא כזה שמייצר דיאלוג בין מנהל לעובד. מעורבות בשיחה רותמת ומייצרת מחויבות אצל העובד.

טיפ ניהולי: באמצע שיחת המשוב שאלו את עצמכם מי מדבר יותר? אם עניתם  שאתם, אז תפסיקו לדבר ותתחילו לשאול שאלות.!!

מה נלמד בוובינר?

איך רותמים את החוזקות להשגת יעדים?

איך מזהים את חוזקות העובד?

איך מייצרים Engagement חיובי  לתהליך?

איך עושים את כל זה מרחוק?!?

איך חוקרים ומשכפלים הצלחות?

איך הופכים את המשוב לזירה אימונית לשיפור ביצועים?

 

למי מיועד הוובינר?

  • מנהלות/מנהלים

  • כל מי שרוצה להיות משפיע יותר

רוצים לשמוע עוד?

 

בין לקוחותיי

מנהלים מספרים

Gavin Suss - Head of innovation & Talent management Keter plastic

I have known Ori for a decade now, since my days at Keter Plastic. Throughout our acquaintance, Ori has demonstrated original thinking, daring and creativity, she has contributed greatly in every company she worked with and it is my pleasure to write these lines. Ori combines in her work updated research, extensive knowledge and especially a different approach that creates great value. It is a pleasure working with her, she has a winning personality and is an excellent lecturer. Recently I have had the honor of participating with her in a very successful webinar, and all I can say is WOW

 

נעים מאוד, אני אורי ארליך 

 

 יועצת ארגונית ומנחת קבוצות. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר MA בייעוץ ארגוני. ברשותי למעלה מ-12 שנים בפיתוח מנהלים ועובדים מארגונים מובילים בארץ.

החיפוש שלי אחרי החיבור בין תוצאות ארגוניות מעולות, לבין חווית עובד מיטבית, הביא אותי לשלב בעבודתי כלים מגישת המנהיגות החיובית מתוך התפיסה הפשוטה: שעובדים שטוב להם, יעשו את הכי טוב שלהם עבור הארגון. 
הגישה הזו ליוותה אותי בעבר, כשעבדתי כמנהלת איכות ומדיניות השירות בחברת תקשורת, והיא ממשיכה ללוות אותי גם היום: כמרצה באקדמיה בתחומי המיומנויות הרכות, בתהליכי אימון וייעוץ אישי ובהכשרות לפיתוח מנהלים וצוותים, ובסדנאות השונות שאני מנחה.

רוצים לשמוע עוד?

צרו קשר

רוצים להתייעץ, להתעניין או להזמין סדנה?
אל תהססו להתקשר. א
שמח לשמוע מכם!

arrow&v
  • Facebook