שירות מצויין זה לא אוסף טקטיקות שאם נשתמש בהם הלקוח יהיה מרוצה.שירות מצויין מתחיל מתפיסה ששמה את הלקוח במרכז מתוך הבנה עמוקה שהוא הסיבה לכך שאנחנו פה.
שירות מצויין ממשיך בכלים מעשיים שניתן ליישם כבר מחר בבוקר כדי לשפר את שביעות הרצון של לקוחות החברה.
בואו להכיר ולתרגל כלים פרקטיים מעולמות התקשורת האפקטיבית כדי לתת שירות מצויין.
בסדנה נלמד איך להקשיב באופן אפקטיבי, לאתר את צרכי הלקוח, להוביל בשאלות לפיתרון ולבצע תיאום ציפיות לסגירת מעגל טיפול.
נתרגל מבנה שיחה והתמודדות עם התנגדויות כדי למקסם את חווית הלקוח ולא פחות חשוב גם את חווית נציג השירות.
מעבר למקצועיות, לידע ולניסיון העשיר, אורי מביאה עמה אנרגיות חיוביות ומטורפות שמיד מדביקות את הנוכחים בחדר.
הסדנאות הועברו בצורה מעניינת, עם המון חוש הומור והכי חשוב, יצאנו עם כלים פרקטיים שללא ספק ניישם בהמשך. מצפים ומצפות להמשך התהליך גם עם צוותי שרות נוספים.
אתי אביר, מנהלת משאבי אנוש, כמיטק