הרצאת זום למנהלים ולעובדים:

חוסן: מתפקוד לצמיחה ושגשוג (גם) באי וודאות

כלים לניהול לחצים ותפקוד מיטבי בשגרה ובזמן משבר 

בהרצאה נדבר על:

  • חוסן? נרכש או מולד?

  • פרקטיקות של אנשים בעלי חוסן

  • אילו כלים עומדים לרשותינו כדי לעבור בהצלחה תקופות של אי וודאות?

1

חוסן: מתפקוד לצמיחה ושגשוג (גם) באי וודאות  

חוסן עונה על השאלה איך אנחנו מתפקדים במציאות. מציאות שיש בה קשיים, אי וודאות, לחצים בלת"מים ושינויים תכופים.

כמה מהר אנחנו מצליחים לגייס משאבי התמודדות פנימיים וחיצוניים ולא רק לתפקד במציאות שכזו אלה גם לצמוח, לשגשג ולהמשיך להביא ערך כמנהלים, כעובדים, כצוות, כארגון, כהורים בני זוג,...

איך אתם מעריכים את יכולת החוסן שלכם בסולם של 1-10?

כנראה שיש בכם יותר חוסן ממה שאתם חושבים. עברתם פרידה? איבדתם אדם יקר?התמודדתם עם בעיה בריאותית, נכשלתם? או אפילו הצלחתם לקום בבוקר מהמיטה למרות שממש לא התחשק לכם? יש בכם חוסן!

חוסן הוא מיומנות. יכולת. הוא נבנה מהחיכוך שלנו עם המציאות. כתוצאה מהמקומות שפעלנו למרות הקשיים, שהצלחנו אפילו בתנאים לא פשוטים. כל פעם שהתגברנו, התחזקנו.

חוסן הוא מיומנות שניתן לפתח כדי להתמודד טוב יותר עם לחצים, כדי לתפקד טוב יותר באי וודאות, כדי להמשיך להביא ערך גם בתקופות לא פשוטות ולא רק כדי להוריד את הראש ולחכות שהגל יעבור.

הי, אני אורי

יועצת ארגונית ומנחת קבוצות. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני  בייעוץ ארגוני.

ברשותי מעל 12 שנות ניסיון בפיתוח עובדים ומנהלים מארגונים מגוונים כגון: ווריפון, הסוכנות היהודית, כלל ביטוח, בנק דיסקונט, עיריית תל אביב ועוד.

אני מומחית בעולמות השירות, מנהיגות ותקשורת בין אישית. בעברי עבדתי כמנהלת איכות ומדיניות השירות בחברת תקשורת.

אני מאמינה שאפשר לשפר ביצועים ולהשיג יותר מתוך משמעות ומחויבות עובדים לכן, אני משלבת בעבודתי כלים מהפסיכולוגיה החיובית, האימון והמיינדפולנס.

אורי ארליך 

יועצת ארגונית ומנחת קבוצות

בהרצאה נלמד:

01

מה הפסיכולוגיה החיובית מציעה כדי לחזק את מערכת החיסון המנטלית?

02

מהם ה-Best practices של אנשים מאושרים ובעלי חוסן? 

03

לתרגל כלים פשוטים לאיזון ​מנטלי, רגשי ופיזי

מה אנשים אומרים

"..מלאת אנרגיה ומרץ, הועבר בהומור ובגובה העיניים...חוויה מעשירה שממשיכה לללוות אותנו"..

 ליאת נחושתן,  מנהלת הדרכה"  Verifone

אשמח לפרטים נוספים