
סדנת מתן משוב אפקטיבי
כלים פרקטיים למנהלים למתן משוב שמשפר ביצועים!
משוב הינו הכלי הניהולי החזק ביותר להנעת עובדים ולשיפור ביצועים.
בוובינר חוויתי, המנהלים יקבלו כלים פרקטיים למתן משוב אפקטיבי מקרוב ומרחוק.
.png)
רק 26%
מהעובדים מסכימים שהמשוב שהם מקבלים עוזר להם לשפר ביצועים.
ע"פ מכון גאלופ, שיחת משוב שנעשית לא טוב גורמת לירידה בביצועים של
35%
בנתיים, 4 עקרונות וטיפים ניהוליים למשוב אפקטיבי
יעדים!!
עודדו את העובד להגדיר יעד לביצוע. עקבו אחר היעד עד שיחת המשוב הבאה.. פרגנו על הגעה ועודדו גם אם העובד עדיין לא שם.
טיפ ניהולי: הגדירו יחד יעד קונקרטי. פשוט ובר ביצוע. לא לקפוץ גבוה מידי.

חוזקות רבותיי חוזקות!
בכל שיחת משוב שקפו לעובד את החוזקות שלו. כפי שאתם רואים בהתנהלות שלו מולכם, בצוות, עם לקוחות, עם קולגות, ביחס ליעדים. גם פה תמכו בדוגמאות קונקרטיות.
טיפ ניהולי: לכל אחד יש חוזקות!!! חפשו סיפורי הצלחה.

הכללות OUT דוגמאות והתנהגויות IN.
משוב אפקטיבי הוא כזה שנותן לעובד דוגמאות קונקרטיות על בסיס התנהגותי. לטוב ולרע. מפרגנים- תנו דוגמאות קונקרטיות על מה וממה אתם מרוצים. לשיפור: תנו דוגמא והישענו על התנהגות.
טיפ ניהולי: תנו משוב רק על דברים שבכוחו של העובד לשנות. דברו על מחירים ותועלות הן ברמת העובד והן ברמת הצוות.

משוב כדיאלוג
משוב אפקטיבי הוא כזה שמייצר דיאלוג בין מנהל לעובד. מעורבות העובד בשיחה רותמת ומייצרת מחויבות אצל העובד.
טיפ ניהולי: באמצע שיחת המשוב שאלו את עצמכם מי מדבר יותר???. אתם או העובד?? אם עניתם לעצמכם (בשקט :)) שאתם, אז אתם לא בכיוון!. תפסיקו לדבר ותתחילו לשאול שאלות.!!

מה נלמד?
איך מעבירים משוב "שלילי" ועדיין שומרים על מוטיבציה?

מהו המבנה המומלץ לשיחת משוב?

איך מייצרים Engagement חיובי של העובד לתהליך?

איך מנטרלים את הלחץ של המנהל ושל העובד לפני השיחה?

איך עושים את כל זה מרחוק?!?

איך להתמודד עם התנגדויות עובדים במהלך השיחה?

איך הופכים את המשוב לזירה אימונית לשיפור ביצועים?

בין לקוחותיי
מנהלים מספרים

נעים מאוד, אני אורי ארליך
יועצת ארגונית ומנחת קבוצות בעלת ניסיון של למעלה מ-12 שנים בפיתוח מנהלים מהארגונים המובילים בארץ.
יש לי מטרה. לתת לאנשים בארגונים כלים להצליח, לחוות משמעות, שייכות והנאה בעבודתם.
הגישה הזו ליוותה אותי בעבר, בעבודתי כמנהלת איכות ומדיניות השירות בחברת תקשורת.
והיא ממשיכה ללוות אותי גם היום: כמרצה באקדמיה בתחומי המיומנויות הרכות, בתהליכי אימון וייעוץ אישי, בהכשרות לפיתוח מנהלים וצוותים ובסדנאות שאני מנחה בנושאים של מנהיגות, שירות ותקשורת בין אישית.