top of page
  • Facebook

דברים שהלוואי וידעתי כשנכנסתי לתפקיד הניהולי הראשון שלי-פוסט שלישי בסדרה

את שלושת הטיפים הראשונים הזכרנו בשבוע שעבר ותוכלו לקרוא עליהם שוב ממש פה וגם פה

והינה שלושת הטיפים האחרונים למנהל החדש בכניסה לתפקיד:

1. הגדר לעצמך אג'נדה.

בלי כיוון קל ללכת לאיבוד. אז נכון ש"חזון" זה מילה מאוד גדולה אז בוא נעשה את זה פשוט יותר. מה הכיוון שאתה רוצה לקחת אליו את הצוות שלך? מה המטרה שלך? מה תרצה לפתח? איזה רעיונות לשינוי יש לך?

היה ברור לגבי מה חשוב לך ומה אתה רוצה לקדם - קודם כל עם עצמך ואז עם אחרים.

2. השתמש בחוזקות שלך ואל תשווה את עצמך לאחרים

הנטייה הטבעית שלנו היא להשוות את עצמינו לאחרים. במיוחד לאחרים שאנחנו מעריכים . הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמינו במשחק "הלוואי והייתי יותר".. משימתי, אסטרטג, תקשורתי.

היי במה אתה "כבר" "יותר"?

במה אתה חזק? במה אתה מעולה? ממה אתה נהנה? זה בסדר לרצות להשתפר ולהשקיע בזה משאבים אבל תיזהר לא להשקיע בזה את כל המשאבים. מה הסיבה? כי אז לא יהיה לך אנרגיה, זמן ויכולת לפתח את מה שאתה באמת טוב בו.

אז לפני שאתה שואל את עצמך "במה אני לא" תשאל את עצמך "במה אני כן" ואת האיכות הזאת תביא לניהול שלך: את היצירתיות הזו, את הסקרנות הזו. בהומור הזה תשתמש כדי להניע את העובדים שלך, לרתום את ממשקי העבודה, ליצור שותפויות, ליצור קשר חזק עם המנהל שלך.

3. זכור: There is no size fits all

בעברית אומרים "חנוך לנער על פי דרכו". הכר את העובדים שלך. למד את הדרך שלהם. במה הם טובים? במה הם חלשים? מה מהנה אותם? מה נותן להם משמעות ומוטיבציה? איך הם אוהבים לעבוד? מה השאיפות התעסוקתיות שלהם? איך הם רוצים ויכולים לתרום לצוות? מה הם צריכים ממך כדי להצליח? הקדש זמן לא רק לחלק ולעקוב אחר משימות אלה להכיר ולפתח את העובדים שלך.


בהצלחה ותהנו מהדרך!

אורי

.

גורמים-מחוברות-עובדים
כניסה לתפקיד ניהולי

bottom of page